Mjukstartat

 
Dagarna i Januari rullar på och helg nr 2 har passerat på det nya året - 3 pass på gym har jag fixat denna vecka och lurar på mitt 4:e idag. Jag har skött min kost och varit aktiv men känner inte att jag är där mentalt. 
Var ju supertaggad i december.....så kom julen som var ok.....men det gick för långt mellan gympassen och de långa promenaderna så då ramlar man liksom ur. 
Den plötsliga smärta jag fick i högerfot flera gånger på nätterna, har efter 3 månader plötsligt slutat.
Ett mysterium och ett mirakel på samma gång.
Fick istället inflammation i häl tillbaka men doktorn skrev ut PRONAXEN igen så då blev jag snabbt återställd. 
Min kropp är trött men vi är många i släkten som är engagerade när de kommer till sin egen och andras hälsa så vi är duktiga på att peppa varandra. Så nu när jag har mjukstartat året så lovar jag mig själv att lägga in en högre växel kommande vecka.
 
De två äldsta sönerna kom hem på middag och lite fredagsmys och på lördag kom barnens kusin Lea hem till oss och sov över. 
 
Dessutom har lackfolket ÄNTLIGEN hämtat våra skåpluckor i kök efter nästan 2 års väntan. Ser inte klokt ut nu och det blev stök och bök när innehåll i lådor tömdes på bord och vi var tvungna att flytta på skafferiets innehåll till högre plats så inte vår hund går loss där :-).
Kommer bli så fint!!!
 

Kommentera här: