Söndagsmys

 
Pappa Mogge ska ju jobba under hela sportlovet så under söndagen så for vi ihop med Max och Ebba till Biteline och hade det gott både med pizza och glassbuffe.
Sen avslutade vi kvällen med bio och såg GAME NIGHT. 
Åh herregud som jag skrattade.....ni vet sådär mycket så man sitter och fnisser åt ett skämt fastän det är en ny scen. Jag älskade filmen....maken tyckte sådär om den (???) och barnen tyckte om den. Men så är min humor låg och jag var kanske trött men skulle lätt kunna ge den 5 i betyg. Underhållande och smart med underbara skådisar. En film jag lätt skulle kunna se igen.
 
När vi kom hem så kom även varsin kompis till Max och Ebba och övernattade hos oss. 
Tjejerna var ute kl 09 på måndagmorgon i 3 timmar och åkte pulka medan grabbarna tog en sovmorgon och fortsatte med sitt lan. Själv tog jag en promenad med Bonnie som gjorde en rejäl djupdykning i snön och spårade under hela sin promenad - mer snö idag har kommit och det är bara att gilla läget :-).
 
 

Kommentera här: