En matta med 100 användningsområden

 
Köpte dessa "lekmattor" på JULA för några år sedan då dottern började träna gymnastik men vi har haft användning av dem på flera olika sätt genom åren. 
Just nu använder jag två mattor till att stå på vid spisen när jag lagar mat.
Jag har mycket ont i mina fötter just nu och främst hälarna och det gör det skonsammare att stå på de här.
Tänker på dem med hälsporre eller dåliga ryggar, knän, de här är liksom dämpande och avlastar på ett bra sätt.
Tipsar gärna om dem - det är ju inte alltid man kan sitta på en stol när man laga mat och jag behöver variera ställning när jag tillbringar mycket tid i köket.
 
Annars är de perfekta när barnen vill bygga kojor och alla djur gillar att ligga på dem :-)
 
 
Nu har Lea sovit hos oss i 3 nätter och jag tog henne till dagis imorse - det bet ordentligt i kinderna i 17 minus men vi promenerade fort kan jag säga. 
Nu får jag sova med maken igen inatt och det är inte fy skam det heller men han snarkar högre än Lea :-)
 
 
 

Kommentera här: