Mina perfekta vinterskor

(null)


Jag fick i maj veta att de plötsligt har ett års väntetid på ortopedtekniska för att jag överhuvudtaget ska få komma dit och bläddra i deras skokatalog. Jag blev otroligt stressad över att veta att jag inte har några skor i vinter....igen. Jo, de har försökt förr och misslyckats, jag har även beställt skor från andra länder men inte fått in fötterna ens i dem. Jag har extremt svullna fötter och trots att jag har stl 37 så mäter min fot just nu 29 i omkrets (tidigare 34) och det är svårt att finna skor oavsett årstid. Men nu fick jag möjlighet att beställa från Cosyfeet som använder sig av ett stretchigt material så inte andra mindre foten glappar. Anpassat till bredare fötter helt enkelt och WOW jag har fått ett par vinterskor som passar PERFEKT !! Och mina klumpiga fötter känns ok, för ett pris som är ok. Efter 20 år så finns fortfarande stunder då jag gråter. När jag äntligen finner ett par skor som inte gör ont när jag tar på mig dem, ja då gråter jag. Tack till många i min närhet som förstår mig, tack till många som försöker förstå, och ett särskilt tack till min vän Madde som just nu såg mig ❤️ 


Kommentarer:

1 Linda/Candygirl:

Och fina skor dessutom. Vilken bra tidig julklapp

Kommentera här: