Son nr 1 flyttar

För en tid sedan så gjorde jag en kokbok/fotoalbum till min äldsta son med några av hans favoritrecept.
Det kom att bli en av de bästa presenter jag gjort faktiskt, har lagt ner mycket tid med den så det är nästan lite svårt att låta honom ta med den till ungkarlslyan ;-).
 
 
Ikväll gick flyttlasset för Mattias.
Visserligen bara 3 mil bort men tillräcklingt långt bort för att inte inte kunna ta en kram när man vill. 
Men de ska ju stå på egna ben någon gång......jag är inte så säker bara på om jag har "klippt navelsträngen" men själv tycker han nog att det är huuuuur skönt som helst, haha.
 
 
 

Kommentarer:

1 Linda/Candygirl:

Som jag skrev på insta: sååå bra present. kanske något jag härmar. FAst jag har ju redan så många böcker med bilder på ungen så jag orkar nog inte igen. hahah.. men verkligen en toppenide.

Svar: Ja eller hur, det tog sin lilla tid att leta lämpliga bilder och komma på det han gillar mest och finna foton eller göra nya men väl värt det.
Åsa Lundgren

Kommentera här: