Grattis 11åringen min

 
Den 10:e augusti fyllde min yngsta 11 år - grattis grattis grattis!!!
Sedan den dag Ebba gjorde sig hörd så har hon visat oss både humor och humör.
Ständigt kreativ, omtänksam och viljestark. Hon är jag gånger 10.
Med Ebba får man ofta skratta, hon sprudlar av ideer och kloka tankar.
Jag ser på henne och känner mig  så stolt över denna fina 11 åring som hon vuxit upp till.
Och eftersom hon älskar att fylla år så har vi firat henne stort, typ hela helgen.
 
Visa källbilden
 
På självaste födelsedagen så for jag med henne och hennes tremänning på bio och såg DARKEST MIND som för övrigt var överraskande bra.
 
 
Sedan kom hennes pappa och två bröder in till stan (den tredje brodern jobbade) och då gick vi på pinchos och åt gott. Hon var helnöjd med dagen och det känns gott som mamma och pappa att höra.
På söndagen firades hon av släkten.
 
 

Kommentera här: