Den andre lillkusinen

 
Har man stor släkt så har man - den andre lillkusinen heter Mio och är min andre brors minsting och han har aldrig sovit över hos oss och igår var det första gången.
Under kvällen var vi och hälsade på hos lillkusin Lea så de fick leka ihop.
Mogge klippte gräsmattan åt dem och jag satt och drack kaffe och umgicks med folket.
Väl hemma så gick det galant att lägga den lille parveln i vår resesäng och han somnade på direkten, vaknade en gång vid halv tre och somnade om och sov till halv åtta imorse. 
Det gick ju galant det. 
Så nu är han i full gång med sina bilar och det finns till och med tid över för mig att göra ett inlägg :-).
Ännu en solig dag och jag gissar att den blir minst lika svettig också.
Mina fötter gillar inte den här intensiva värmen och stör balansen i kroppen så jag försöker istället vila så mycket det går och håller mig inomhus. Trist men så är läget. Blåsorna på tårna har gett med sig men jag är fortfarande enormt svullen och har väldigt mycket värk pga av det.
Förkylning borta och det är Mogges sista semestervecka så jag har en plan på att komma igång med träning och bättre kost (typ mindre glass och snabbmat) igen nästa vecka . 
 
 

Kommentera här: