Buzzar tandblekning

 
I samarbete med BUZZADOR så har jag under 2 veckor fått testa märket WHITE ONE och deras tandblekningsprodukter.
Det är ju inte direkt ett naturligt leende på bild men jag ansträngde mig för att visa alla mina tänder :-)
Man kan faktiskt se att det har blivit en nyans vitare.
Det är inte direkt så jag bländar något med mitt vita leende men jag är mäkta förvånad över att jag fick så bra resultat ändå på så kort tid. 
En gel läggs på tänderna morgon och kväll 30 min och blue light lampan har du lätt i munnen medan du kan pyssla med annat.
Tandblekningstandkräm och tandblekningsmunspray är två produkter att använda efter behandling för att behålla bästa resultat.
Jag rekommenderar helt klart detta, jag upplevde att jag fick väldigt gula tänder efter att ha opererat bort en visdomstand och sköljt munnen under en tid efteråt med ett bakteriedödande medel.
Nu känns det toppen att jag fick bort den missfärgningen utan att det kostade mig en förmögenhet.
 
 
 

Kommentera här: