Träna och vila

Skriv inläggstext 

Jag har ett varannan dags mående just nu - i måndags och i onsdags var hälsan på topp.

Ordentligt svettiga promenader och ett två långa pass på gym. 
Sen tisdag och torsdag så har jag varit extremt låg och mått blääää.

Likt min hälsa så har det även varit tvära kast med vädret - regn och sol, regn och sol.

Under en av dagarna så passade jag på att röja upp på min mammas gård bland saker vi ställt dit i flytt.
Nästa stora utmaning är att pressa in dessa saker i vårt överfyllda förråd. Läge för en djupdykning där också, rensa bort, ge bort och sälja.

Testat nya Celsius med smak av Dragon fruit. Goooood!!
Försöker dricka mindre av Celsius men när de kommer med nya smaker är jag körd - väntar på att få testa deras andra nykomling nu med smak av apelsin/granatäpple.
Klappar mina händer och hoppar förtjust av hög förväntan 😊

Ikväll är vi barnvakt åt lillebrors dotter Lea medan de är på bio - hela vår familj är engagerad i barnvaktsgrejen.
Lilla Lea är så underbar.
Vi sitter barnvakt i vårt gamla hus som vi bott 10 år i men ingen av oss upplever det som "vårt" hem längre trots att det bara är 5 månader sedan vi bodde här.
Nä vi har verkligen bott in oss i lägenhet och trivs där.

Imorgon fredag hoppas jag på en fin dag, mycket energi och roligheter!!




Kommentera här: