Det går så fort

(null)

Det går så fort nu att jag visst tappat bort två månader. Jag trodde vi hade bott i lägenhet i 5 månader men det har visst gått snart 7 månader den 26:e okt. Tvungen att räkna på fingrarna. 
I övrigt är allt annat snurrigt också i min värld och är i en känsla där jag inte får något gjort men så kollar jag in bilder jag fotat och ser att jag gör massor.
Dock inget gym än....jag har inte ork till det än utan pysslar på hemmavid där jag kan hålla lagom takt. Städar och rensar bort fortfarande. Har gjort vardagsrum vinterfint och ska köpa till några vita krukor bara. 
Har även fått ordning på badrum och hängt upp ett nytt duschdraperi från rusta för 59:-
Timråbo ska inom kort lacka våra köksluckor men jag antar att de tänkt att vi skulle få behålla de brunfläckiga fönsterbrädorna i marmor. Den tanken stod jag knappt ut med och efter 5 månader.....7 månader😊 så tog jag tag i saken själv och köpte kakelfärg och roller och gick loss i 4 rum. Vilken skillnad. 
I onsdags var vi barnvakt åt brorsans dotter Lea när föräldrarna var på jobb och i helgen var vi barnvakt åt andra brorsans son Mio när de var på vift. Mys att få rå om småttingarna utan föräldrar.
Jag har svårt att gå till sängs på kvällen numera eftersom Mogge monstersnarkar så ohyggligt högt att jag är rädd att han ska sluka mig på inandning. Men just nu ikväll är han helt tyst så nu ligger jag väl vaken och undrar varför istället 😊

Kommentera här: