Barnvakt och gofika

Jag planerar att mitt liv ska få mer fart nästa vecka men idag onsdag så hann jag inte mer än att säga hej då till ungarna när de gick till skolan och sedan var det dags för stödvila.
 
Igårkväll var jag och maken barnvakt åt brorsans dotter Lea och ikväll åt min andra brorsas barn.
Ingen av ungarna träffade vi eftersom det var sent och de sov. Så jag och Mogge kunde lika gärna sitta där och se serier som hemma i vår soffa. Skönt att kunna hjälpa till när det kör ihop sig med jobb för dem och ändå sitta i soffan bara och pilla sig i naveln.
 
Idag hann jag träffa min Mor och mina systrar också då vi samlades för en gemensam fika och vi fick höra allt om lillasysters 2 veckor i Thailand och det hus deras familj äger.
Wow vilka bilder och filmer vi fick ta del av men jag är alldeles för skraj för naturkatastrofer och obehagliga djur i vatten, toaskräck och konstigt folk så jag längtar inte dit, hahaha. 
 

Kommentera här: