Dags att vakna till

 
Den här månaden har sänkt mig på alla plan och nu försöker jag hitta tillbaka men visst känns vissa dagar som att man jobbar i motvind. Jag har mycket pepp från min familj och jag har styrt upp det här med kosten igen men framförallt så funkar det att promenera igen.
Mina fötter har inte pallat det på flera månader men jag har laddat ner en app som som räknar steg jag tar - den är visserligen inte perfekt men man får ett hum om man har en bra eller dålig dag.
Att komma upp i 10.000 steg om dagen som tydligen ska vara det normala, är inte jättelätt.
Det innebär ungefär 5 km promenad för mig.....enligt denna stegräknare på mobil.
 
Cyklade igår till tandläkaren för en himlans icke rolig rotfyllning men jag har fortfarande en pågående infektion på vänster sida så den blev uppskjuten istället.
 
Under onsdagkvällen tog jag det vackra fotot ovan. Vi promenerar mycket på kvällar nu och strandpromenaden vid Klingerfjärden är bästa medicinen för trötta hjärnor och kroppar. Där tankar vi rejält under våra promenader.
 
 
Bildresultat för accupedo

Kommentera här: