Ingen ordning på allting

 
Sommarlov vänder upp och ner på det mesta och det gör väl egentligen ingenting men det känns som om skolorna behöver starta för att allting annat som sov och matrutiner ska fungera igen.
Vi är inne på sista veckan och jag har kickat igång min träning och även satt mig ner med pennan och tecknat sådär spontant och utan krav.
Jag har en bättre vecka med hälsan men brottas med dålig sömn och kroppen är öm och ryggen värker men det så länge jag inte känner mig sjuk så är det för mig helt ok att stå ut med.
Jag har ju möjligheten att vila när jag vill och öka takten om jag behöver det.
Fick besök i i veckan av kusin Gunilla - alltid så glad och alert och framförallt pratglad så vi tog igen lite missat skvaller sedan sist ;-). Ser fram emot lite roligheter på imorgon fredag så idag tar jag det soft och städar upp lite i hemmet i slow motion.
 

Kommentera här: