Nutrilett i 8 veckor

Här är mitt resultat efter 8 veckor - jag är förvånad själv att 8 kilo kan synas så mycket men mitt resultat är också tack vare wrappar från IT WORKS www.wrappen.se för nu har jag mindre omfång på mage och ben än vad jag hade när jag vägde mindre tidigare.
Jag valde ett foto från min 40 årsfest eftersom man på spontana bilder sällan hinner dra in mage eller lyfta hakorna :-). Det är definitivt inte min bästa bild men den är perfekt att titta på när jag känner mig sugen på pizza nästa gång.
Det svåraste under de här 8 veckorna har varit att stå rakt upp och ner och låta sig fotas vecka efter vecka. Man blir sällan nöjd och hållningen blir helt onormal, även leendet.
Dock är jag glad att jag tar dem för utan foton så fattar man inte vilken förvandling man gjort.
Nu har jag ju inte bara druckit Nutrilett och använt wrappar - jag har noga sett till att jag inte ätit för många kalorier per dag och legat under 800 kalorier per dag de första 3 veckorna och aldrig mer än 1300 kalorier per dag sedan, samt börjat motionerat.
Jag har gjort samma sak tidigare utan resultat på våg så jag är rätt övertygad om att wrapparna har gett mig en skjuts i rätt riktning för hur bra man än mår när man äter rätt så vill man att det ska synas på vågen.
Jag tänker givetvis fortsätta men väljer nu att kalla det MIN VIKTRESA - som alla andra gör - eftersom det inte bara handlar om Nutrilett längre.
Jag är sjukt nöjd och sjukt stolt över mig själv med tanke på att min sjukdom LYMFÖDEM alltid bromsar mig och begränsar mig.
Har nått 2 av mina delmål och det är dels att jag kom under 90 kg på dessa 8 veckor.
Och dels att jag nu kunnat plocka fram kläder från min andra garderob där kläder ligger som jag inte kunnat ha på länge, har alltså minskat flera stl.
Nästa delmål är att hamna på 85 kg som jag vägde när jag gifte mig.
Sedan ska jag såklart vidare. Lång resa kvar.
 
DEN 9:e JUNI: 98 kg           STARTVIKT DEN 3:a AUG: 97 kg     DEN 29:e SEPTEMBER : 89 kg      
ARM: 34 cm                                  ARM: 34 cm  - 0 cm                               ARM: 31,5 - 2,5 cm
MAGE (naveln) 121 cm                 MAGE: 116 cm  - 5 cm                            MAGE: 105 cm - 16 cm 
HÖFT: 116 cm                               HÖFT: 113 cm -3 cm                              HÖFT: 109 cm - 7 cm
LÅR: 70 cm                                   LÅR: 65 cm - 5 cm                                     LÅR: 60 cm - 10 cm
KNÄ: 44 cm                                   KNÄ: 42 cm - 2 cm                                   KNÄ: 38;5 cm  - 5,5 cm
VAD: 44 cm                                   VAD: 42 cm - 2 cm                                   VAD: 39:5 cm - 4,5 cm
VRIST: 31;5 cm                             VRIST: 29,5 cm - 2 cm                             VRIST: 29 cm - 2,5 cm
FOT: 30,5 cm                                 FOT: 29,5 cm  - 1cm                              FOT: 28;5 cm - 2 cm
 

Kommentera här: