Det är du värd

 
Bästa känslan i världen är att få göra andra glada!!
(Även om det ser ut som om att han kastar ond ögat på mig på bilden men han försöker bara se cool ut ;-) )
 
Maken fyller 42 år på onsdag.
Han har nog själv inte tänkt så mycket på sin födelsedag men det har jag.
Han jobbar så ofantligt mycket för att familjen ska ha det bra och när inte ord räcker till vad det och han betyder för oss så ville jag överraska honom med något som jag vet att han innerligt gärna vill ha men aldrig skulle kosta på att köpa just nu.
 
Därför kändes det extra roligt att jag lyckats komma över ett par rullskidorpaket för ett bra pris, tisslat och tasslat bakom hans rygg och det har nog varit svårast då jag är usel på att hålla masken sådana här gånger.
Han har varit en duktig skidåkare en gång i tiden, tappat formen med åren men drömmer om att få delta i Vasaloppet nästa år.
Så jag vet inte vem utav oss som blev lyckligast när han öppnade paketet, hahaha.
Jag var nästintill andfådd för att jag var så exalterad och nervös att det inte skulle passa honom bland annat men det blev helt perfekt.
Han drog genast på sig utrustningen och drog iväg några minuter och kom tillbaka flåsande och med onda ben.
 
Men de e bar å åk ;-)
 
 

Kommentera här: