Uppdatering

Ja, det är inte lätt det här med att hålla bloggen igång när det blir rörigt i livet.
Jag har ju haft min blogg i 12 år, jag älskar att uppdatera och dela med mig men det har varit svårt att lägga min fokus här pga lite saker som hänt och som jag kommer att kunna gå in på senare.
Att det svajar med hälsan är väl allmänt känt och jag kommer inte riktigt tillbaka till min form efter magsjuka och förkylning.
 
Under den här veckan har vi fått mysa med barnens kusin Lea som har fått varit hos oss nästan en vecka då hennes lillasyster varit väldigt sjuk i 40 graders feber. Släkten är viktig, klart man ställer upp för varann, Lea har fått 100 procents uppmärksamhet här med vår familj medans mamman och pappan fått ägna sig åt den lilla Alva som haft det så kämpigt.
 
Med en hemlånad 3 åring i hemmet så får man kliva på lego igen och läsa samma barnbok 4 gånger i rad. Men vi får även höra barnskratt igen och får många värdefulla stunder då 3 åringen bara vill sitta i famnen en stund. Hela hjärtat blir fyllt av kärlek när man får vara med på barnens nivå och bli påmind om hur viktigt det är att vara här och nu.
 
 

Kommentera här: