Ett par sandaler

 
Jag lever med ständigt extremt svullna fötter (och ständig värk också) och att hitta skor till de två bråkstakarna är inte lätt.
Men den nya snubben på ortopedtekniska kan visst trolla - han har gjort två försök och och lyckats båda gångerna. En sandal är en viktig sko för mig sommartid då svullnad ökar och minskar omvartannat, men också att använda inomhus så jag får rätt stöd när jag står och går mycket.
Jag blir lika förvånad varje gång när jag ser de stora skorna och att de sen sitter perfekt på fötterna.
Ungefär som när man håller upp ett par byxor i provhytten och skrattar till för att de är så stora men blir tyst då man inser att de sitter perfekt.
 
De är i alla fall supersköna och jag vågar se fram emot sommaren.
Jag har inte haft sandaler på flera år eftersom det inte fungerat så bra mellan mig och ortopedtekniska. Jag kan ju ibland beställa från Cosyfeet i England men då blir de inte måttbeställda utan de är för oss med problemfötter, rymliga sköna skor i mjukt material. 
 
 

Kommentera här: