En vild helg

 
En typisk partyselfie - sådär lagomt suddig både bild och kompisarna själva, haha.
Jag firade min kära vän Cicci i helgen som fyllt år. Mycket trevlig kväll tills jag själv blev lite för rund under fötterna och for hem alldeles för tidigt men behövligt. Halkade när jag klev ur bilen också och ramlade tokigt så mitt revben har fått sig en törn och nu kan jag inte träna den här veckan heller. 
Ja man är inte 20 år längre även om man vill tro det ibland. Just nu är jag smärtsamt påmind om det, haha. 
 
Det var betydligt lugnare på 2 års kalaset vi for på dagen efter även om ljudnivån var samma som tjejmiddagen innan. Mogges barnbarn fyller 2 år och firades med ett Pippi kalas. Av oss fick hon en gitarr hon kan rocka loss på. Älskade go unge - så mycket spring i bena så man får ta kramarna i farten nu :-).
 
 

Kommentera här: