Biofilmer i MARS

 
Den 6:e Mars
 
Då kommer Marvels senaste med Brie Larson i superhjältedräkt. Det har kommit väldigt många de senaste åren i samma stuk och man ser inte fram emot dem längre så som man gjorde när Spiderman kom på bio för första gången. 
Det har mattats av med tiden.
Fortfarande grymt gjorde med alla specialeffekter.
 
 
Den 15:e mars
 
John C. Reilly och Joaquin Phoenix spelar den ökända duon The Sisters brothers som ger sig ut på jakt efter en guldgrävare i 1850 talets Oregon.
En komedi i Cowboy anda.
Jake Gyllenhaal är med på ett hörn också.
 
 
Den 15:e mars
 
En nyckelpiga hamnar på vift i världen och hans förälder ger sig ut på jakt efter den lille.
Rätt söt film.
 
 
Den 15:e mars
 
Och jag som hade sett fram emot den här efter att ha läst handlingen om en seriemördare som vi får följa från scratch till vad som gör en person till seriemördare och jag hade förväntat mig en tvistad tolkning likt den underbara serien Dexter då man får se det från serimördarens perspektiv.
Men det verkar som kritiker sågat denna film längs fotknölarna med Matt Dillon i huvudrollen.
De menar att den är skruvad till det sämre och poänglös och går mest ut på att filma brutalitet i detalj. Hmmm, trist. Törs man chans att se den utan att äcklas?
 
 
Den 22:a mars
 
Åh den här måste jag ta chansen att se - jag är uppväxt med Helan och Halvan filmerna. Det här är visserligen en biografi - storyn bakom komikerparet som var en sådan succé. Minst lika sevärt.
Och OMG så lika de fått skådespelarna att bli orginalet.
John C.Reilly och Steve Coogan.
 
 
Den 29:e mars
 
Men vad kul, vi får se Dumbo igen i ny otecknad tappning. 
 
 
Den 29:e mars
 
Barnen till en gammal brottare drömmer om att medverka i World Wrestling Entertainment och i trailern kan vi se dottern gå all in och hur stor roll Dwayne Johnson egentligen har i den här vet jag inte. Kändes som om han trots sina stora muskler är malplacerad i denna.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: