Ännu en söt unge

(null)

Min släkt kryllar av söta barn - mitt bonusbarnbarn sover över hos oss i 2 nätter och det pussas och kramas en hel del vill jag lova.
Sen kommer vi till den andra delen då man inte kan sova på natten för man lyssnar till om hon KANSKE vaknar och sen NÄR hon vaknar på natten så tröstar man med hela hjärtat denna ursöta lillplupp som svettas lika mycket som oss andra i värmen, och hade det lite jobbigt inatt. 
Jag var mör imorse - helst hade jag velat sova typ sju timmar till men möts man av en enda blick av denna glimt i ögat blick så är det värt att kliva upp och sammanstråla med solen själv vid namn Alissa. 
Vi hade en riktig mys morgon och sen ut på promenad och när hon sov gott så klippte jag håret på 3 stycken från familjen Juhlin. Tajming. Fick glass till kaffet som tack.
Svettades vidare hemåt, dottern och hennes kompis cyklade till gupple och badade och jag hade gärna hängt på men fick besök av svärmor som kom och grattade mig i förskott - gulliga hon. 
Bästa människa, känner nog ingen snällare ❤️ 

Kommentera här: