Lånar barn

(null)

Vi fick ett sånt där trevligt spontant besök under fredagkväll utav bonusdottern med familj. Ännu ett tillfälle att gosa oss tokiga med världens bästa Alissa - vårt barnbarn. Ja,  jag är ju egentligen bara bonusmormor men när man varit bonusmamma till Carro sen hon var liten så är hon ju en del av mig också. 
Vi såg hockey ihop, spelade kort och skålade i Baileys. De fick sova över i Ebbas rum, Ebba sov på soffan intill vår sängplats medans mina två söner och en kompis sov i deras sovrum. Vi var alltså 9 pers som sov i vår lägenhet på 80 kvm men det gick ju alldeles utmärkt det.
Jag var vaken tidigt på lördagmorgon och hämtade upp Alissa så hennes föräldrar fick sova ut. Hon är 11 månader nu och kan stå upp nu och vi väntar ivrigt på att hon ska våga ta sina första steg, en sån spännande tid. 

(null)

På söndagen så sågs vi igen - Carro fyllde nämligen 24 år och vi sammanstrålade för en gofika och en massa kramar. Svärmor följde också med och jag fick ett så fint foto på henne och hennes barnbarnsbarn 😊
På bilden intill så sitter Alissa på sin morfars axlar ❤️
(null)

(null)

Ebba 10 år har tecknat sin syster i present - alltså jag är såååå imponerad av hennes teknik. Håret är riktigt snyggt gjort. Wow.

(null)

I lördags så tog Mogge och jag en promenad på byn och landade hos brorsan med familj. När vi skulle gå hemåt igen så ville Lea följa med oss så vi lånade hem henne under några timmar. Stor släkt, mycket kärlek. 

Kommentera här: