Minigolf istället för bilbingo

 
Men vad sjutton - nackvärk igen......lite sömn och ett riktigt tycka-synd-om-mig-själv-humör idag.
 
Jag fick ändå till en riktigt god laxmiddag med stekt potatis. En enkel dillsås till är såååå gott.
 
Har tidigare hittat 2 fästingar på Bonnie så jag tog och rakade bort all päls idag ifall jag missat nån fler och hittade mycket riktigt en STOR fästing till. Måste köpa fästingmedel nu.
På bilden är hennes tass - man blir lika förvånad varje gång när man börjar klippa henne och märker att hon egentligen är hälften så stor - jisses vad tjock päls hon har. Och efteråt blir hon valpig och skuttar som sjutton fram och tillbaka, det var nog riktigt skönt att bli av med det där eländet i värmen - hon ser kanske inte ut som en cocker spaniel nu men det spelar ingen roll. Hon är vår Bonnie ändå :-).
 
Den där efterlängtade bilbingon hade premiär ikväll och jag orkade inte åka, sen var jag ledsen över att jag INTE åkte. Då for jag, maken och Max iväg och spelade minigolf istället så det blev en annan premiär kan man säga. Toppenväder och jättemysigt, vann inte men det spelar ingen roll (jag ljuger, hatar att förlora).
 
 
 
 

Kommentera här: