Hänger med på jobb



Tittade in på Mogges jobb idag (Lackhuset) och lade mig i, så nu börjar personalrum se ut som personalrum. Går gärna loss på de tomma kontorslokalerna också och inreder men jag har i alla fall fått en liten hörna där i den lokalen och där kan jag slå mig till ro och teckna lite när jag vill. 
Lätt hänt hemma att man gör en massa annat istället vid pauser och man tappar inspirationen. Har problem med tennis armbågen fortfarande så jag tecknar korta stunder bara men istället för att hänga tvätt och dammsuga vid mina pauser så tar jag en kopp kaffe med gubbarna på lackfirman eller gör sånt som de tycker är ointressant, typ går igenom ikeakatalog och väljer ut matsalsmöbler 😊.
Håller just nu på och tecknar lite juligheter som ska färgläggas och ska få göra en god vän glad. 
Kroppen är galet trött efter denna dag men jag ska åka iväg imorgon igen för mitt mentala jag behöver det.
Trivs toppen där. 

Kommentera här: