Morsdag och kalas

Min Morsdag såg väl ut som de flesta av den här morsans dagar brukar se ut. Upp till frukost med familj, städa och tvätta.
Men jag fick ett presentkort av maken så att jag kan handla blommor till veckan - idag var man inte särskilt sugen på det då regn och blåst gör det rätt osomrigt ute.
 
Min egen lilla mamma uppvaktade jag redan i torsdags.
och Mogges lilla mamma uppvaktade vi i Ånge redan i lördags tillsammans med hans syskon med äkta hälftar.
Vi blev bjudna på middag och satt i timmar och pratade men den sammanlagda bilresan dit och hem tar 3 timmar så idag på självaste Morsdag var jag så grymt trött och slut men då var det dags för ett 8 års kalas.
 
 

Syrrans son fyllde år och det blev mysigt snack igen kring bordet men med min släkt nu. 8 åringen själv såg vi knappt till men så hade han också fått ett nytt tv spel :-).
 
 

Kommentera här: