Wrap och Wrap


Jag googlar mig tokig på dessa wraps för jag vill verkligen veta skillnaden mellan wrap och wrap.
IT WORKS hävdar att deras wrapar är de bästa och de har patent på deras unika sammansättning av örtsalva med uppstramande och utrensande effekt av 100 procent naturliga ämnen.
 
Men NEUTRIHERBS är billigare och ser till utseendet rätt snarlik IT WORKS. Eftersom jag har fått sådan bra effekt efter wrap från IT WORKS så köpte jag från NEUTRIHERBS och provar för att kunna jämföra eftersom jag inte finner något användbart på internet på vilken av dem som är bäst......även om jag anar vem utav dem som är det :-).
 
De innehåller båda häften av samma ingredienser och resten skiljer sig. Dessutom så är N.wrapens örtsalva mycket brunare, kletigare och luktar illa jämfört med IT.wrapen.
 
Hade på mig den en timme - ingen skillnad på något mått efter den tiden men det brukar variera så på fredag då det har gått 72 timmar så går det att jämföra på riktigt om den gjort någon verkan överhuvudtaget.
Annars kan jag tillägga att när jag tagit av mig wrap från IT WORKS så har jag redan efter en timme känt skillnad. Den har verkligen en uppstramande effekt som känns direkt och faktiskt syns.
 
Känns redan nu som att nästa wrap tillfälle så blir det från IT WORKS igen.
 
Vi har haft en solig och blåsig tisdag men fullt möjligt att vara ute på gården och greja med det som grejas ska.
 
Använder mig av lymfa bh nu - kan vara en av de fulaste bh:ar jag har sett. Kardeborreband och hakknäppning fram. Den fyller sin funktion i alla fall och trycker inte åt som vanliga bh:ar gör men håller ändå bysten på plats.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: