Min Fredag

Barnens skola hade Lilla Vasaloppet på fredagsmorgon och mycket känslor var inblandade för alla och som resulterade i både skratt och tårar. För en del är det lek och för en andra är det blodigt allvar. 
Ebba var mest nöjd över att hon inte ramlade under de 800 meterna trots nedförsbacken. Max mindre nöjd eftersom knappen på täckbyxorna var trasig och han höll på att tappa dem men var ändå på glatt humör. 

Jag gjorde ett pass på gym med mina bröder och Marie, sedan vidare till birsta för en liten kaffedate med en god vän. Vi pratade om dagens stora snackis - bilden på klänningen som lades upp av en tjej på internet och som nu sprids eftersom det verkar som människor uppfattar dess färg extremt olika. Jag ser den i guld och vitrandig medans min vän L ser den i svart och blå randig. Oerhört intressant att man uppfattar färger så olika.

Kvällen tillbringade vi i soffan till Lets dance medans tonåringarna var på vift men kom hem under natten - skönt.

Kommentera här: