1991 - festligt värre

 *Rättelse från föregående år så var det 1991 julfesten i H-sand ägde rum och INTE 1990!!
 
1991 är det mycket av det mesta. Jag har stort kompisgäng och det är många hemmafester hos folk, minns detta som en rolig tid. Eftersom syrran hade egen lägenhet på den tiden så vaggades nog mamma och pappa in i en tro att jag satt hemma hos min syster på helgerna men i själva verket var hon med mig på festerna :-). På den tiden var det heller inte någon koll på legitimationerna när man gick på krogen så det var ingen konst att glida in ihop med sin 5 år äldre syster. Vi hade mycket kul ihop, denna sommar drog vi iväg på en stockholmsresa och shoppade och vi drog även iväg på en Finlandsresa där hon blev tillsammans med sin nuvarande man K. Vi var iväg med familjen och pappas brors familj till Junsele - varav kortet på pappa och mig togs. Jag var med ett gäng kompisar till Mantorp också utanför Linköping och gick på dragracingtävling, dock var nog tältandet med folket som lockade mer ;-). Jag gick ur nian, sommarjobbade som lokalvårdare på ett stort företag och valde att jobba vidare på en Förskola under hösten för att påbörja studier efter årskiftet istället.

Kommentera här: