Buzzar PLANTI OAT SMOOTHIE

 
Planti Oat Smoothie
 
Jag samarbetar med Buzzador och fick ett paket hemskickat med 3 smoothie från Planti gjord på havremjölk. Att de är gjorda på havremjölk tilltalar mig och förpackningarna såg riktigt trevliga ut, samt att jag gillade de nya smakkombinationerna som jag inte sett på andra smoothies.
 
Mango Citrus - Den kändes fräsch i smak och ska självklart serveras kall för då blir den som bäst.
Den här skulle jag uppskatta till frukost, vissa mornar är man inte hungrig fast man vet att man borde äta för att orka prestera och då passar dessa smoothies perfekt då de inte har något tillsatt socker, har mycket vitaminer och gjord på havremjölk. Endast 200 kalorier.
Gurka Melon - Det jag gillar med dessa tetror är att man kan ta dem med överallt och dricka vid behov. Annars är det lätt att en korv med bröd slinker ner eller en macka. Ibland är det tiden som gör att man inte hinner fixa något att äta och det tar sekunder att få i sig dessa. De är förvånande mättande pga av det höga fiberinnehållet. Dock var det här den smak som jag uppskattade minst. 
Hallon Lakrits - Den här var jag mest nyfiken på eftersom jag älskar godis med hallon lakrits men brukar inte tycka om dryck med smak av lakrits. Den här förvånade mig mest för den blev min favorit av de tre.
Kändes som en god sommardrink. 

Kommentera här: