Buzzar Castello creamy white

 
Jag tycker mycket om min roll som buzzador då jag får medverka i olika kampanjer.
Denna gång med Castello Creamy White. En krämig dessertost som jag valde att experimentera lite med ikväll då jag gjorde piroger varvat med mycket castello ost, strimlad skinka, valnötter med honung.
Serverade det till familj och vänner ikväll och alla var rörande överens om att det är en ost som passar till det mesta. 
De som inte åt piroger åt istället en bit ost till salta kex med vindruvor till.
Det är en stor ost på 500 gram så det kommer att räcka till att testa lite fler recept imorgon men då ska jag se till att jag tillsätter mer smak på de andra ingredienserna eftersom osten är så mild i smak.
Kanske prova göra små minipizzor?
Hittade även recept på frukostmuffins.
 
 

Kommentera här: