Vi firar Alissa 1år

 
Idag fick vi fira vår 1 åring - vårt barnbarn Alissa och det gjorde hela släkten så mycket de kunde tror jag eftersom hon ligger alla så varmt om hjärtat <3. Hennes föräldrar C och N hade fixat och donat sååå fint.
Och det är också så fint att se min make som morfar, det finns en enorm kärlek i det som fyller rummet, detsamma gäller våra egna barn Max och Ebba som är Alissas morbror och moster - de finns nära henne hela tiden och jag hoppas innerligt att det är precis såhär Alissa kommer att växa upp - omfamnad i trygghet av sin stora härliga släkt. 
 
Vi köpte ett tält med Babblarna på - det är alla barns favoriter numera och ärligt talat så tror jag att det kunde ha varit vad som helst på det tältet för det var känslan att krypa in i den lilla kojan som var magisk :-).
Vi gick också ilag på en present till Alissa för att hon skulle få världens mysigaste lilla vita fåtölj, en utfällbar som hon ska ha mycket mys i. Vår familj är ju en riktig älskare av MYS. Det är ju inte för intet mitt alias är kraaam :-).
 
Nu längtar vi till nästa gång vi får vara barnvakt igen :-) Grattis lilla tjejen, pusspuss!!
 
 
Alissa 1 år i sitt lilla tält :-)
 
 
Den underbara fåtöljen och Alissas vackra mamma C <3
 
 
Fick även en himlans fin bild på min son här med Alissa.
Fina ni 
 
 
 Och dagen till ära så bjöd Alissa på en riktig show då hon visade upp sina första 15 steg innan lillrumpan slog i golvet. Nu börjar hon få spring i bena :-)
 

Kommentera här: