Snäll släkt

(null)

Jag har aldrig varit så sjuk så länge och så hårt utslagen som detta halvår fast egentligen satte allt igång i juni förra året med kraftig smärta i nacken och förkylning. Men i lördags så kände jag en vändning till det bättre - kände det meddetsamma jag slog upp ögonen den morgonen. Långt ifrån hel men va fan - jag är nöjd över att få slippa gå omkring i hjärndimma, orkeslös och meningslös och med en molande värk/smärta som påminner sig i allt jag gör. Amen på det!!! När vi fick chansen att låna syrrans mans skoter i lördags så var jag inte sen att haka på efter att ha sovit bort 1,5 månad. Det var en berusande frihet, som om jag åkte ifrån gammalt skit och mot något nytt och bättre - köööööör.....typ 😂 


Samma eftermiddag så var vi bjudna hem till min bror med familj, d.vs hem till vårt gamla hus 😊 Marcus bjöd på underbara hemmagjorda langos medan Angelica bjöd på en fantastiskt god efterrätt -pannacotta...namnam.

Vi såg mello ihop och tyckte till om det. Sedan satt vi oss till bords och spelade spel i några timmar. En riktigt härlig kväll med en riktigt älskad släkt ❤️


Kommentera här: