Bättre och bättre

 
Jag har mått bra i nästan en vecka nu och plötsligt börjar det bli roligt att göra saker igen eftersom jag orkar göra så mycket mer.
Öppnade upp denna torsdag med en kaffe hos Mor och sedan hade jag och maken utvecklingsamtal med båda barnen. Hann med en fika där emellan på Folkets Hus eftersom det ligger i anslutning till skolan - perfekt. Samtalen gick strålande med båda barnen - vi är så stolta över dem.
Firade med att åka och käka en pizza ihop.
På kvällen så var det livedragning i skoterlotteriet på Folkets Hus så då var vi tillbaka igen med ett rejält gäng andra skotersugna men någon som inte var på plats blev glad skoterägare den kvällen. Själv blev jag bara risig i magen av allt kaffe och inser att jag resten av denna vinter får fortsätta att åka spark.
 
Fotade mitt senaste Wish fynd - 10 små fingerdockor i superbra kvalité med resår inuti så de sitter bra på fingret och för det har jag betalat 17:- med frakt. Säger det igen - jag älskar Wish, sörjer lite över att det snart blir ändring i lagar så att man inte kan skapa lilla julafton några gånger i veckan men förstår deras poäng med moms och sånt. Tycker så synd om brevbärarna som måste dela ut alla dessa små paket men åh så kul vi alla haft när de levererats :-).
 

Kommentera här: