Dag 12 och 13 - AJ!

(null)

Min fredag och lördag har varit knas, jag har inte rusat med kalorierna men jag har kunnat gjort bättre val.
Men jag sover väldigt dåligt eller inte alls pga värk i kroppen och det skiftar hur och var det gör ont. Imorgon åker jag till apoteket och hämtar ut starkare smärtstillande för jag är så mentalt trött nu att jag gråter när jag missar papperskorgen då jag kastar skräp, och blir arg när någon skrattar för högt....typ.
Ebba ramlade på isplanen i veckan och gjorde illa benet ordentligt, har hoppat på kryckor men benet har sett ok ut tills jag kände att det skadade benet var kallare. Ringde 11-77 och fick råd om att åka på akuten men det var ingen fraktur, däremot en rejäl smäll som liknar blåmärke på skelettet - förstår att hon har ont men min envisa och älskade unge tog kryckorna och hoppade till bussen och for med sin tremänning och julshoppade idag ändå. Inget är för svårt för Ebba 😊
Maken bjöd på finmiddag här hemma - man behöver inte gå till restaurang för att äta gott. Kalvfile och ugnsbakad potatis med grönkål samt avokadoröra. Mums och tack!!

Kommentera här: