3 veckor

(null)

Nej, det blir inget helkroppsfoto i underkläder jag visar upp men efter 3 veckor så har jag åstadkommit långt mer än vad vågen vill erkänna. Har lyckats bryta dåliga matvanor, inga stödmackor, mindre sötsug, och tänka till innan man väljer att äta något. Jag kan ju annars lätt sällskapsfika fast jag inte är sugen, stoppa i mig 2 skivor falukorv medan jag skivar upp, ta en macka till lunch för att jag inte orkar annat. Så mentalt har det hänt massor medan vågen bara visar minus 8 hekto. Måtten på magen är några centimetrar mindre men jag har inte blivit ett dugg bättre när det kommer till värk i min kropp. Rent allmänt mår jag bättre och är inte längre förkyld men vaknar fortfarande på nätterna av smärta i fot och lymfan krånglar. Men jag vet att jag gör rätt och jag vet att jag är på god väg till något bättre så jag trampar vidare 

👣 Två steg framåt och ett steg bakåt 👣

Kommentera här: