2 veckor

(null)

Väger mig på söndagar inför ny vecka men jag har ju en tendens att vilja checka läget även innan helg eftersom man äter ju alltid lite mer på helgen. I fredags hade jag gått ner 0,5 kg denna vecka medan vågen visade idag att jag hade gått upp 0,5 kg. Så jag tror jag tar å skiter i det resultatet och gör mitt bästa en vecka till och checkar läget då samt tar måtten.


Känner mig inte lika fokuserad på kosten även om jag äter det jag ska. Är tillräckligt stark för att baka och inte frossa - jag och dottern gjorde kolasnittar och chokladrutor men jag tror inte jag vågar mig på att baka saffransbullar än, haha. Känner mig lite oengagerad i det jag startat upp så bra och det blir lätt så när jag blir sjuk och inte får gå på gym samtidigt men jag har för mycket värk i fot och ben för att det ska funka just nu. Har hämtar ut starkare tabletter på apotek och se om jag kan ta bort toppen av det onda.


Har julhandlat lite till i helgen och fann en liten ren till tomtepolarna där hemma, hur söt var inte den? Tror aldrig pyntandet tar slut 😊


Kommentera här: