Grattis till Mattias

 
 
Min förstfödde fyller idag 23 år - grattis hele dan lång, älskade DU!!
Av allt fint i livet så är ju barna det finaste man gjort.
I 23 år har jag funnits vid Mattias sida i allt och känt med honom i glädje och i sorg. Men på samma sätt har också han funnits där för mig i ord och handling. Och alltid med sitt leende - han är den ende jag känner som är mer positiv än jag 😉
Det känns fint att minnas den lille Mattias och se honom idag som en ung man. DÅ som NU varvar han kloka kommentarer med tokiga kommentarer, möter varje ny dag med ett leende och vet värdet av att leva livet här och nu.
Tack för att du är du
❤️❤️
Idag kom lite släkt hem till oss och firade honom och även mig sådär i efterskott. 
Så mysigt att få träffas även om det är högljutt och intensivt hemma hos oss i trean där hälften inte får plats i köket ens. Men jag brukar minnas tillbaka till min farmor och hennes lilla kök, där var alla välkomna, alla fick inte plats på en stol vid bordet men det var hjärtligt ändå och alla var med i samtalen. 
Finns det hjärterum så finns stjärterum :-)
 

Kommentera här: