Biofilmer i sommar

(null)

Det här är biofilmer jag missade i juni.
Juni hade inte mycket att bjuda på kan jag tycka men jag har hört att Lasse-Maja filmen och Jurassic Park ska vara något extra.
Den svenska filmen "Den blomstertid nu kommer" är jag lite nyfiken på eftersom den är så påkostad och snyggt gjord naturkatastrof film.  
Love, Simon handlar om en kille som är gay och får kontakt på nätet och blir kär men vet inte vem det är förutom att de går på samma skola. Fin story och bra skådisar!!
I filmen Oceans 8 är hela gänget kvinnliga skurkar, bra skådespelare med men jag får känslan att det kan slå över till larvigt.
SICARIO var en riktigt bra film så jag blir nyfiken på tvåan såklart!!
(null)

Det var ett större gäng filmerpremiärer jag missade i juli.
Jag ser mest fram emot komedin TAG där ett gäng kompisar som även i vuxen ålder varje år leker kull och tar det på fullaste allvar.
Dwayne Johnson som klättrar på en skyskrapa för att rädda sin familj är garanterat hårt överdriven men alldeles underbar. 
Resten är bonus om jag hinner se dem 👍

Kommentera här: