Kaos

 
Vår första natt i i lägenheten och vi somnade alla snabbt, sov tungt, snarkade och dreglade säkert också.
Tackar skolan för att de valde att ha studiedag just idag eftersom det blev sent igårkväll så barnen kunde få sovmorgon.
 
Ett kaos, fast ett ganska trevligt kaos.
Ebba tycker att det känns som om vi är i en stuga och ska hem sen igen.
Max har en enda grej han lägger all fokus på och det är att få till sin datahörna så han tycker jag ska sluta packa ner och packa upp allt annat och bara lägga krut på det.
 
Under vår första dag i lägenheten så kom de tre kusinerna Westen med sin pappa på besök och barna lekte sig igenom hela dagen och stannade även över på middag bland kartonger.
 
Min svåger kikade förbi på en kaffe och jag har hejat på grannar och en grannflicka kom förbi och lekte med Ebba under kvällen medans Max drog iväg på fotbollsträning.
 
Mogge och jag for tillbaka till huset igen och fick ihop ytterligare ett släp med prylar som vi tryckt in i trean. Eftersom vi är sjukt dåliga på att be om hjälp så är vi bara två att bära och kånka på prylar så flytten blir ovanligt lång. Sonen P har varit med under de timmar han kunnat och burit de tyngsta möblerna men andra sonen jobbar så han slipper undan ;-) 
Min kropp är såååå trött, det värker, jag haltar, har blåmärken över hela kroppen, men samtidigt så är jag mentalt så glad så jag gråter och skrattar omvartannat, haha.
 
Pelle sover kvar i huset under den här veckan så han har katterna och kanin kvar där medans vi reder upp här i röran. Bonnie verkar trivas, har träffat grannvovven redan och kommit överens ;-)
Hamstern fattar ingenting.
 
 

Kommentera här: