Tjejer i farten

Sommarlovet har fått fart - ungarna och deras kompisar sover över hos varandra och hittar på en massa skoj i vanlig ordning men vädret vill sig inte riktigt.
Idag var Ebba och hennes kompis L igång med kolakakor bak så jag drack Nutrilett till frukost och kakor till lunch. Ingen ordning på någonting :-).
 
Tror min hälsa följer vädret - ibland stormar det rejält och då får man lägga sig ner och vila, ibland regnar det och då grejar man på lite här hemma, och ibland är det sol och då kommer man iväg ut på en promenad med hunden.
Men jag är fortfarande förkyld och känner snart inte igen mig - vill bara sova.
Har inte lika ont i kroppen som tidigare men får min skov ibland. Det tär på humöret att inte orka göra någonting.
Så när sommarvärmen kommer så hoppas jag hälsan är på topp ihop med solen.
 
 
 

Kommentera här: