Bonnie på service



Medans ungarna har lekt ihop med kompisar så har jag hängt med en dag till Mogges jobb och passat på gått igenom papper och ringt samtal. Bonnie var med också och hon älskar att springa omkring i det stora garaget samt kontoret på övervåningen och bli ompysslad av både arbetskollegor och kunder. 
Hon fick dessutom åka iväg och få klorna klippta av någon som är proffsigare på det än jag. 
Hon är på så gott humör numera sedan hon blev korthårig men imorgon när hon ska in i dusch lär hon inte vara lika glad. 

Jag tar mig igenom dagarna med mycket värk nu och det är en tung period. Idag har jag varit på hemmaplan och vårstädat garderober bara. Lika bra att få något vettigt gjort om jag ändå ska vara hemma och känna mig eländig.
Sorterat och gjort listan lång på saker som ska köpas. Alla i familjen behöver nya kläder, vissa av oss växer på längden och jag på bredden 😉

Kommentera här: