Summering av 2018

(null)

Det har helt klart varit ett fint 2018 där vi har varit väldigt nära familj och vänner. 
Jag hade som vanligt stora problem med hälsan men jag jobbar fortfarande på att förbättra den. 
I påsk for syskon med familjer samt Mammi och hennes Danne och firade påsk i Jang. 
I juni åkte vi till Kreta med bonusdottern, hennes sambo och deras 1 åriga dotter. Första gången utomlands för mig och barnen. 
Kom hem och strax därefter fick jag vara med på svägerskans förlossning och dela den fantastiska upplevelsen när lilla Alva kom till världen. Vilken ära!!

(null)

Sedan kom vi iväg på en hel del husbilsäventyr och styrde bland annat mot Pite Havsbad med barnen samt en del små fisketurer, mycket bad och sommaren var i övrigt helt fantastisk med mycket sol.
I augusti flyttade båda äldsta sönerna hemifrån igen och till varsin lägenhet. Saknar dem hemma men är stolt över hur de vuxit upp till så fina unga män.
Jag har en förhoppning om att få tid till mig själv under 2019 så jag kan hitta tillbaka till mitt bättre jag. Har mål utsatta och en stark tro på att jag klarar de förändringar som krävs. 

Kommentera här: