Son nr 2 flyttar

 
Jaha, då var det dags för son nr 2 att flytta då. På 2 dar har man tappat halva barnaskaran här hemma.
Men P flyttar bara 1,5 mil från oss så jag har egentligen båda sönerna nu på rätt nära håll.
Känns tryggt för dem......eller mig, haha.
 
 
Ljus och fin lägenhet måste jag säga att han skaffat sig och med toppen utsikt.
Jag kanske rymmer hit ibland :-).
 
De hann inte mer än flytta ut så var son nr 3 igång med att vända upp och ner på rummet de alla tre bröderna delat här hemma och han hade en ganska klar bild av hur han ville att det skulle se ut.
Vad han inte tänker på är att det ska borras och skruvas och fixas med sladdar samt att allt som åker ut ut rummet hamnar i lägenhetens alla andra rum.
Jag vet vad jag gör under hela måndagen, om jag säger så :-).
 
 
 
 

Kommentera här: