Veckan är igång

 
Veckan började med ledighet för alla barnen samt maken men så fort vardagen kom ikapp så gav familjen sig ut på skola och jobb samt diverse möten och ärenden att uträtta.
Nu är passen gjorda för en kommande resa vi ska göra som jag ska berätta om senare.
 
 
Min bror har en valp från vår Bonnies första kull - den allra första valpen faktiskt och den enda helbruna.
Så vi kallade honom lite skämtsamt i början för Pucko (som chokladdrycken) eftersom kullen fick namn efter sötsaker på P men denna raring fick behålla sitt namn och nu låter det lite tokigt att ropa Pucko efter honom....även om det passar den här söta och tokiga vilden, hahaha. 
 
 
Vi har stor släkt och många i vår närhet så är man sällskapsjuk så har man många att besöka.
Igårkväll tittade vi in till min kusin J och hennes barn.
Blev en liten pratstund innan jag skulle hem och förbereda matlådor.
Jag gör varje dag mat för 6 personer plus 2 matlådor som ska tas med dagen efter av dem som jobbar i familjen men jag brukar passa på att rensa kylskåp och göra extra maträtter och frysa in till de dagar jag INTE orkar stå vid spis.
 
 
 
 
 

Kommentera här: