Min Max fyllde 12 år

 
Bästaste Max!!
12 år och längre än mig, kanske till och med lite klokare men absolut lika söt :-).
Jag lär mig mycket från den här pojken, vi diskuterar och tycker till ihop, blir osams i 2 minuter ibland men skrattar för det mesta åt allt vad livet ger - vi har samma humor <3
 
Önskade sig ingenting, sa han men vi överraskade honom med spelpengar till favoritspelet och ett fint armband från Ur och Penn.
Jo, också en vattenflaska, det dricks mycket vatten både när det spelas och tränas.
Lillasyster gjorde chokladbollar i en tolva - så fyndigt och gott.
 
Dagen efter dundrade släkten in med paket och vi bjöd på fika såklart. 
Även om efterrätten var makalöst god - ricecrisptårta  med hallon i dessertglas så lyckades jag allra mest med smörgåstårtan gjord på polarbröd.
Måste nog lägga ut receptet på den men jag utgick från det jag tycker om så
den blev självklart därefter  - en favorit :-). 
Max ville ha ris och fläskfilegryta till middag så det fick det bli också.
Firad ända fram till godnatt.
Älskad alltid.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: