Min stora släkt

Vi har en väldigt stor släkt, de flesta bor faktiskt i närheten och några så nära så vi nästan är grannar men vi ses inte alla lika ofta som vi vill.
En av dem är barnens tremänning Elise 3 år och ikväll kom hon och hälsade på tillsammans med sin morbror Henke.
Vilken charmör - henne vill man umgås med alla dagar i veckan. 
Nyligen föddes två tjejer till i vår släkt och vi väntar på att ännu en tjej ska komma i juni då brorsan och Angelica får barn nr 2.
Jag älskar att släkten växer och helst skulle jag vilja att vi alla kunde ses alla högtider på året men är glad att den större delen av den faktiskt gör det.
Nu till påsk ska jag och alla mina 4 syskon med familjer samt Mor och hennes sambo till stugbyn Jang där vi hyrt 6 stugor av 7 och ska fira tillsammans. Grilla, åka pulka, spela spel, påskäggsjakt, leka och fira både påsk och en massa födelsedagar i efterskott och förskott. Helt underbart ska det bli att få rå om varann <3 
 

Kommentera här: