Nu sa kropp ifrån

(null)

På sämsta tänkbara dag så sa kropp ifrån - förkylning är väck förutom torrhostan men fötterna tog mig inte framåt idag. Har klarat dem fint till nu trots den extrema värmen men jag har använt dem och ansträngt dem mer än de pallar och förutom att alla tår svullnar så kommer utslag på tår som bränner och sticker och domnar, inte kliar. 
Jag hade sista dagen med Alissa men fick stanna inomhus och aktivera henne. När hon åkte hem så hade vi saker att uträtta eftersom vi åker på semester imorrn med husbil men efter det kändes det som om jag gått sönder fötterna, då kommer värk i ben, rygg, nack sämre mående på det med illamående för då kommer lymfsystemet i obalans. Fick släppa allt och gå till sängs och vänta på att smärtstillande ska ta vid. Hemmet är i ett kaos just nu men då får det vara det då. Hoppas på en bättre dag imorrn och vi är flera i familjen som kan packa, tack och lov för stora barn. 
Mina stora söner tar hand om hem, hund och blommor. Är extra rädd om blommorna nu i värmen men två av dem har jag gett upp. Det visade sig att ur fröpåsen med blandade blommor så tog sig några av dem och växte upp och visade sig vara brännässlor. Hur många odlar brännässlor på sin balkong, haha.

Kommentera här: