Glädjeskutt

 
Ja va fan, det är väl ingen hemlis att man är en tjockis så här kommer JAG!!!
Njuter av sommarkvällen allt vad jag kan :-)
 
 
Det är inte ofta jag badar utomhus på sommaren men det var en fantastiskt fin tisdagskväll och vattnet varmt så jag fick verkligen feeling. Har varit förkyld i 3 veckor och blivit bättre, sprudlade av glädje av att min svägerska och jag var på stranden med våra döttrar.
Och jag sa till min svägerskan att nu ska jag minsann ta ett ordentligt hopp från bryggan som man gjorde som barn. 
Min dotter fångade ögonblicket på bild.
Jag delar gärna med mig av den glädjen - det var en minnesvärd kväll.
 
Annars brukar man ju stå där på stranden, se barnen ha kul i vattnet men själv känna att det är så jobbigt att kliva i vattnet när det känns kallt först, bli blöt i håret, sandiga fötter när man ska försöka byta om.
Jag bara släppte det och ville känna samma känsla som när man var barn - glädjen.
Mitt lymfödem bromsar mig i mycket så min glädje är extra stor när jag får möjlighet att känna mig så fri igen.
Alla borde ta ett glädjeskutt från bryggan och känna livet inom sig.
:-)
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Linda/Candygirl:

Den här sommaren har man ju verkligen kunnat vara som ett barn. Vi har badat massor. Älskar.

och den bilden. Jag tror jag skrev på insta också: Den är så jäkla bra. ♥♥

Kommentera här: