Skolan är igång

(null)

Upp kl 06 och jag måste säga att jag är mycket tacksam för att jag har morgonpigga barn. Det har varit en smidig övergång från ett skönt jullov till skolstart. 
Promenerade med barnen till skolan imorse och lämnade även ett barn på dagis, det var några år sedan man var innanför de väggarna men det mesta är dig likt - fortfarande så är halva barnaskaran påavdelningen släkt 😊
Lea sover sin tredje natt hos oss nu men imorgon är hennes pappa på hemmaplan igen.
Ebba och jag tog en promenad efter skolanoch på bild kan ni se henne stå på händer - hon verkar aldrig vara tappad på energi den ungen 😊
Jag tog mig ett bad i dag och blev kvar en timme i badkaret. När jag har såhär ont i kropp så är det nästan bara att ligga i varmt vatten som gäller. Jag har många gånger funderat på hur min kropp skulle reagera om jag åkte utomlands till något riktigt varmt land. Riktig tropisk värme. Vet att många med lymfödem och värk i kropp upplever en stor förändring till det bättre trots att vissa upplever en försämring under en sommar i Sverige. 
Min familj pratar om att vi kanske borde börja spara pengar till en utomlands resa tillsammans, dels för självs upplevelsen eftersom vi aldrig rest långt ihop men också för min skull för att se hur jag kommer att må - om man inte testar så får man aldrig veta 😊

Kommentera här: