Hej ny vecka

(null)

Ebba kan hon - överraskar oss med detta fat i helgen med två chokladbollar formade till hjärtan i mitten till oss föräldrar. Älskade unge ❤️
Familjen hade riktigt filmmys söndagkväll och till det en massa godis. Vi brukar inte käka godis på en söndag såvida det inte är kalas eller bio men vi ville ha ett ordentligt mys eftersom familjen lovat varann att från och med nu så måste vi bli lite hälsosammare igen - vi liksom gled av banan i några veckor så upp på banan igen nu.  Samt röra på oss mer......fast det gäller mest oss föräldrar tror jag, haha. Vi har börjat gilla soffan FÖR mycket känner vi båda så ikväll så....satt vi i soffan igen och såg serier. En hopplös tid nu 😊
Efter min tröttperiod då nästan dag och natt blev ett så har jag nu istället i 3 nätter i rad inte kunnat sova. Somnat 5 på morgon eller fått typ 3 timmars sömn bara. Hur sjukt är inte det? Ändå har jag haft en riktigt bra måndag trots min brist på sömn. Orkade städa upp i hemmet utan att bryta ihop - skön feeling, efterlängtat. 


Kommentera här: