Dag 9 - tillbaka på gym

(null)

Dag 9 och min första riktiga svacka, bättre i förkylning men sååå trött i hela huvudet, allmänt slö och sugen på ALLT!! Men så fick 12 åriga sonen mig till gym och plötsligt gjorde jag efter 2 veckors uppehåll över en halvtimme och 5 km på roddmaskinen och överraskade mig själv. Som om kraften kom åter bara av att kliva in på gymmet. Helt makalös fantastisk känsla och nu är jag taggad igen.....ända tills det blir natt och jag sätter mig ner eller lägger mig ner - då börjar den molande värken i högerfot och vrist samt vad. 

Oftast är det en stegrande smärta som jag vaknar av och måste kliva upp ur säng för att bli av med men nu gör allt ont hela tiden.

Provade nyss ett bad men nej.

Vill sova men det ser ut att bli dåligt med det, känns bäst när jag står upp men det är ju resten av kroppen för trött för.

Kollade almanackan och såg att det visst är två månader sen det började. Har varit på ett läkarbesök redan för detta men jag tror jag måste ringa och boka in ett nytt. 

Såhär kan jag inte ha det!!

Kommentera här: